Sobotní večerní pošta -The Saturday Evening Post


z Wikipedie, otevřené encyklopedie

Sobotní večerní pošta
Saturday Evening Post 1.903 11 28 a.jpg
1903 cover of The Saturday Evening Post : Otto von Bismarck ilustrovány George Gibbs
Frekvence dvouměsíčník
Vydavatel Saturday Evening Post Society
Curtis Publishing Co. (1897-1969), Triangle Communications (1969-1988)
Celková cirkulace
(prosinec 2018)
237907
První problém 4.8.1821 ( 08.04.1821 )
Společnost Saturday Evening Post Society
Země Spojené státy
Sídlící v Indianapolis
Jazyk Angličtina
webová stránka saturdayeveningpost .com
ISSN 0048-9239

Sobotní večerní pošta je americký časopis , v současnosti vychází šestkrát do roka. To bylo vydáváno za týden pod tímto názvem od roku 1897 až do roku 1963 a poté každé dva týdny až do roku 1969. Od 1920 do 1960, to byl jeden z nejvíce široce obíhal a nejvlivnějších časopisech pro americkou střední třídu, u beletrie, non-fiction, karikatury a funkce, které dosáhly miliony domácností každý týden. Časopis klesal v čtenářství přes 1960, av roce 1969 Sobotní večerní pošta složený dva roky předtím, než je oživen jako čtvrtletní publikace s důrazem na lékařské účely v roce 1971.

Časopis byl přepracován v roce 2013.

Dějiny

Sobotní večerní pošta byl poprvé publikován v roce 1821 ve stejném tiskovém obchodu na 53 Market Street ve Philadelphii, kde Pennsylvania Gazette byl zveřejněn v 18. století. To rostlo, aby se stal nejrozšířenější rozeslán týdeník v Americe. Časopis získal významné postavení pod vedením svého dlouholetého editora George Horace Lorimer (1899-1937).

Sobotní večerní pošta publikoval články aktuální události, úvodníky, lidského zájmu kusy, humor, ilustrace, dopis sloupec, poezii (s příspěvky, které předložily čtenářů), single-panel gag karikatur (včetně Hazel od Teda Key ) a příběhy od předních spisovatelů času. To byl známý pro uvedení do provozu četné ilustrace a originální díla fikce. Ilustrace byly na obálce a vložené do příběhů a reklamy. Některé Post ilustrace se stala populární a pokračovat být reprodukován jako plakáty nebo tisků, zejména těch, které by Norman Rockwell .

Curtis Publishing Co. zastavil vydávání Post v roce 1969 poté, co společnost ztratil mezník pomluvy oblek a bylo nařízeno zaplatit více než $ 3 miliony škody . Post byl oživen v roce 1971 jako omezený cirkulační čtvrtletní publikaci. Jak pozdních 2000s, Saturday Evening Post vychází šestkrát do roka Saturday Evening Post Society, který koupil časopis v roce 1982.

Ilustrace

Norman Rockwell Post Ilustrace na obálce od ledna 1922

V roce 1916, Saturday Evening Post editor George Horace Lorimer objevil Normana Rockwella , pak neznámý 22-letý New York umělec. Lorimer okamžitě koupil dva vektory z Rockwell, používat je jako kryty, a uvedl do provozu další tři výkresy. Rockwell ilustrace americkou rodinu a venkovského života minulé éry se stal ikony. Během své 50-leté kariéry s poštou , Rockwell namaloval více než 300 kryty.

Post také zaměstnán Nebraska umělec John Philip Falter , který se stal známý „jako malíř Ameriky s důrazem na Středozápadě “, který „přinesl některé z rodinné pohody a humoru Middle západního života města a rodinného života.“ On produkoval 120 kryty pro Post v letech 1943 a 1968, pouze přestal když časopis začal zobrazovat fotografie na jeho kryty. Další prominentní umělec byl Charles R. Chickering , ilustrátor na volné noze, který pokračoval navrhnout řadu poštovní známky pro US Post Office. Další zajímavá cover ilustrátoři patří umělců George Hughes, Constantin Alajalov , John Clymer , WHD Koerner , JC Leyendecker , Mead Schaeffer , Charles Archibald Maclellan , John E. Sheridan , Douglass Crockwell Amos Sewell a NC Wyeth .

Časopisu line-up of karikaturistů zahrnuty Boba Barnese, Irwin Caplan , Tom Henderson, Al Johns, Clyde Lamb , Jerry Marcus , Frank O'Neal , B. Tobey, Pete Wyma a Bill Yates . Časopis běžel Ted klíč ‚s série kreslených panel Hazel od roku 1943 do roku 1969.

Literatura

Každé číslo představovalo několik původních povídek a často zahrnuta splátku seriálu se objeví v následných problémů. Většina z fikce byla napsána pro běžné chutí populárními autory, ale některé literární spisovatelé byli představováni. Stránky otevírací příběhů představovalo obrazy předních ilustrátorů časopisu. The Post zveřejněné příběhy a eseje HE Bates , Ray Bradbury , Kay Boyle , Agathy Christie , Brian Cleeve , Eleanor Franklin Egan , Williama Faulknera , F. Scott Fitzgerald , CS Forester , Ernest Haycox , Robert A. Heinlein , Kurt Vonnegut , Paul Gallico , Normand Poirier , Hammond Innes , Louis L'Amour , Sinclair Lewis , Joseph C. Lincoln , John P. Marquand , Edgar Allan Poe , Mary Roberts Rinehart , Sax Rohmer , William Saroyan , John Steinbeck a Rex Stout a Rob Wagner . Je také publikoval poezii takovými známými básníky jako Carl Sandburg , Ogden Nash , Dorothy Parkerová a Hannah Kahn .

Jack London ‚s nejznámější román Volání divočiny byl poprvé zveřejněn v serializované podobě, v Saturday Evening Post v roce 1903.

Symbolický Post fikce byl autor Clarence Budington Kelland , který se poprvé objevil v 1916-17 s příběhy Homespun hrdinů, účinnost Edgar a Scattergood Baines. Kelland byl stabilní přítomnost od roku 1922 do roku 1961.

Po mnoho let William Hazlett Upson přispěl velmi populární série krátkých příběhů o escapades Earthworm traktory prodavač Alexander Botts. Zveřejnění v Post zahájil kariéru a pomohl zavedených umělců a spisovatelů pobyt na vodě. PG Wodehouse řekl: „vlk byl vždy u dveří“, dokud Post mu dal jeho „první zlom“ v roce 1915 serializací něco nového .

Po zvolení Franklina Delano Roosevelta , Post fejetonista Garet Garrett se stal hlasitým kritikem New Deal . Garrett obvinil Roosevelt administrace iniciovat socialistické strategie. Po Lorimer zemřel, Garrett stal redakční spisovatel-v-šéf a kritizoval Rooseveltova administrativy podporu Velké Británie a snahy připravovat se na vstup co se stalo druhé světové války . Pozice Garrett vzbudila kontroverzi a smět stálo Post čtenáře a inzerenty.

Úpadek a zánik

Post čtenářská začaly klesat v pozdních letech 1950 až 1960. Obecně platí, že pokles v obecném zájmu časopisů byl obviňován v televizi, který soutěžil pro inzerenty a pozornost čtenářů. Post měl problémy opěrných čtenářů: Chuť veřejnosti v beletrii se měnil, a Post ' s konzervativní politika a hodnoty vyzval k poklesu počtu lidí. Obsah oblíbenými spisovateli stal těžší získat. Prominentní autoři vzdálila na novější časopisů, které nabízejí více peněz a jeho stav. V důsledku toho Post publikoval další články o aktuálním dění a snížit náklady nahrazením ilustrace s fotografiemi pro kryty a reklamy.

Časopisu vydavatele, Curtis Publishing Company , ztratil mezník pomluvy oblek, Curtis Publishing Co. v. Butts 388 USA 130 (1967), vyplývající z výrobku, a bylo nařízeno zaplatit $ 3.060.000 na náhradu škody na žalobci . Post článek naznačil, že fotbaloví trenéři Paul „medvěd“ Bryant a Wally Butts spikli, aby opravit hru mezi University of Alabama a University of Georgia . Oba trenéři žaloval Curtis Publishing Co. pro pomluvu, každý nejprve žádat o $ 10 milionů. Bryant nakonec se usadil na $ 300,000, zatímco nedopalky případ šel k Nejvyššímu soudu , který konstatoval, že urážky na cti škody může být realizovatelná (v tomto případě proti organizaci zpravodajství), když poškozený je non-veřejný činitel, pokud žalobce prokáže, že obžalovaný dopustil bezohledné nedostatku profesních standardů při zkoumání tvrzení za rozumnou důvěryhodnosti. (Butts byl nakonec udělen $ 460,000).

William Emerson byl povýšen na editor-in-šéf v roce 1965 a zůstal v poloze, dokud zániku časopisu v roce 1969.

V roce 1968, Martin Ackerman, odborník v problémových firem, se stal prezidentem Curtis po zapůjčením 5.000.000 $. I když na první pohled řekl, že se neplánuje odstavit časopis, brzy se snížil na polovinu svého oběhu, údajně ve snaze zvýšit kvalitu publika, a následně se ho vypnout. V oznámení, že 08.2.1969, problém by byl v časopisu poslední, Curtis výkonný Martin Ackerman uvedl, že časopis ztratila $ 5 milionů v roce 1968 a ztratí promítnutá $ 3 miliony v roce 1969. Na setkání se zaměstnanci po uzavření tohoto časopisu měl bylo oznámeno, Emerson poděkoval zaměstnancům za jejich profesionální práci a slíbil, že „tady zůstat a vidět, že každý najde práci“.

V březnu 1969 pitvou na uzavírání časopisu, Emerson uvedl, že Post „Byl to zatraceně dobrý vůz pro reklamu“ s konkurenční obnovy sazeb a čtenosti zpráv a vyjádřil to, co The New York Times ve které chtějí s názvem „srozumitelný hořkost“ „že všichni jednooký kritici ztratí druhé oko“. Otto Friedrich , časopis poslední řídící editor, vinu smrt The Post na Curtis. Ve svém poklesu a pádu (Harper & Row, 1970), což je kvůli posledních ročníků časopisu (1962-69), tvrdil, že řízení podniku byla fantazie a nekompetentní. Friedrich uznává, že The Post čelí výzvám, zatímco vkus amerických čtenářů ke změně v průběhu 1960, ale trval na tom, že časopis udržoval standard kvalitní a bylo oceněno čtenáři.

Znovuobjevení a aktuální vlastnictví

V roce 1970, kontrola oslabených Curtis Publishing Company získala z pozůstalosti Cyrus Curtis od Indianapolis průmyslník Beurt Servaas . Servaas novou etapu Post následující rok na čtvrtletní bázi jako druh nostalgie časopisu.

Na začátku roku 1982, vlastnictví Post byl převeden do Benjamina Franklina literárních a lékařské společnosti, která byla založena v roce 1976 Post‘ S pak editor, Dr. Corena‚Cory‘Servaas (manželka Beurt Servaas). Jádro zaměření časopisu je nyní zdraví a medicíny; vskutku, internetové stránky časopisu původně uvedeno, že „důvěryhodnost The Saturday Evening Post jej učinil cenným přínosem pro dosažení lékařské spotřebitele a pro pomoc lékařské výzkumníky získat rodinné historie. V časopise, národní průzkumy zdraví jsou přijata k dalšímu současného výzkumu o tématech jako je rakovina , diabetes , vysoký krevní tlak , srdeční choroby , ulcerózní kolitidy , spina bifida , a bipolární poruchy .“ Vlastnictví časopis byl později převeden do Saturday Evening Post společnosti; Dr. Servaas čele obou organizací. Škála témat v předmětech časopisu je nyní široká, vhodná pro obecný čtenářský klub.

V roce 1991, Curtis Publishing Company byl přejmenován Curtis International, dceřiná společnost Servaas Inc., a stal se dovozcem audiovizuální techniky. Dnes Post vychází šestkrát do roka Saturday Evening Post společnost, která tvrdí, 501 (c) (3) nezisková organizace status.

S leden / únor 2013 problematiky, Post zahájil hlavní člověka publikace včetně novým designem krytu a úsilí o zvýšení profilu časopisu v reakci na veřejnosti misbelief, že to bylo už ne v existenci. Časopisu Nové logo je aktualizace loga ho použil počátek v roce 1942.

Editors

(Od nákupu Curtis, 1898)

galerie kryt

viz též

Podobné časopisy

Reference

Další čtení

  • Cohn, Jan. Vytvoření Amerika: George Horace Lorimer a sobotu Evening Post (University of Pittsburgh Press, 1990)
  • Damon-Moore, Helen. Časopisy pro miliony: Gender a obchodu v Ladies' Home Journal a Saturday Evening Post, 1880-1910 (SUNY Press, 1994)
  • Hall, Roger I. „Systém patologie organizace: vzestup a pád starého Saturday Evening Post.“ Správní věda čtvrtletní (1976): 185-211. v JSTOR
  • Tebbel, John William. George Horace Lorimer a Saturday Evening Post (1948)

externí odkazy