The Times -The Times


z Wikipedie, otevřené encyklopedie

Časy
Thetimespapercover.jpg
Titulní strana The Times ze dne 19. října 2015
Typ Denní tisk
Formát Kompaktní
Vlastník (y) News UK
Editor John Witherow
Založený 01.01.1785 ; Před 233 lety (jako The Daily Universal Register ) ( 01.01.1785 )
politické uspořádání Středo-pravicová
Sídlo společnosti The News Building (Londýn)
Země Spojené království
Oběh 435061 (od listopadu 2017)
sesterské noviny The Sunday Times
ISSN 0140-0460
webová stránka www.thetimes.co.uk

The Times je britská denně (od pondělí do soboty), národní noviny se sídlem v Londýně. To začalo v roce 1785 pod názvem The Daily Universal Register přijal jeho jméno proudu k 1. lednu 1788. The Times a jeho sesterský papír The Sunday Times (založena v roce 1821) jsou publikovány Times Newspapers, od roku 1981 dceřiná společnost News UK , sám stoprocentním vlastnictví News Corp . The Times a Sunday Times nesdílejí redakci, byl založen nezávisle a měli jen společné vlastnictví od roku 1967.

V roce 1959, historik žurnalistiky Allan Nevins analyzoval význam The Times při formování názorů událostí londýnské elity:

Mnohem více než jedno století The Times je nedílnou a důležitou součástí politické struktury Velké Británie. Jeho zprávy a její ediční poznámka byly obecně byly pečlivě koordinovány a byly po většinu času bylo zacházeno s vážným smysl pro zodpovědnost. Zatímco papír připustil nějaké drobnosti na své sloupy, celá její Důraz byl kladen na důležitých veřejných záležitostech ošetřených s okem k nejlepším zájmu Británie. Vést tuto léčbu, redaktoři mají po dlouhou dobu byli v těsném kontaktu s 10 Downing Street .

The Times je první noviny, že nese toto jméno, půjčovat jej na řadě dalších novin po celém světě, jako je The Times of India a The New York Times . V zemích, kde tyto další tituly jsou populární, noviny je často označován jako The London Times a The Times of London , ačkoli noviny jsou národní doménou a distribuce.

The Times je původcem široce používán Times Roman písmo, původně vyvinutý Stanley Morison z The Times ve spolupráci s Monotype Corporation pro jeho čitelnost v low-tech tisk. V listopadu 2006 The Times začal tisknout titulky v novém fontu, Times Modern . The Times byla vytištěna ve velkých novin formátu 219 let, ale přešel na kompaktní velikosti v roce 2004 ve snaze více apelovat na mladší čtenáře a dojíždějících za použití veřejné dopravy. The Sunday Times zůstává noviny.

The Times měl průměrnou každodenní koloběh 446,164 v prosinci 2016; ve stejném období, The Sunday Times měl průměrnou každodenní koloběh 792,210. Američan vydání The Times byl zveřejněn od 6. června 2006. To bylo těžce použitý vědců a výzkumníků, protože jeho široké dostupnosti v knihovnách a jejich podrobný rejstřík. Kompletní historická souboru digitalizovaného papíru, a to až do roku 2010, je on-line z EBSCOhost učení.

Dějiny

1785-1890

Titulní strana The Times od 4. 12. 1788

The Times byl založen nakladatelství John Walter dne 1. ledna 1785 jako The Daily Universal rejstříku , s Walterem v roli editora. Walter přišel o práci do konce roku 1784 po pojišťovně, kde působil zkrachovala kvůli ztrátám z jamajské hurikánu. Nezaměstnaný, Walter začal nový obchodní podnik. Henry Johnson nedávno vynalezl logography, novou typografii, který byl údajně rychlejší a přesnější (i když o tři roky později bylo prokázáno, méně efektivní než inzerované). Walter koupil patent na logography a spolu s ním otevřel dům tisku produkovat denní reklamní tabule. První vydání novin The Daily Universal Register ve Velké Británii byl 1. leden 1785. Nešťastný protože slovo Universal byl často vynechán z názvu, Walter změnil titul po 940 vydáních od 1. ledna 1788 do The Times . V roce 1803, Walter podal vlastnictví a vydavatelství, aby jeho syn stejného jména. Navzdory Waltera SR má šestnáct měsíců pobytu v Newgate vězení pro urážku na cti tištěný v The Times , jeho průkopnické úsilí o získání Continental zprávy, a to zejména z Francie, pomohl vybudovat reputaci papíru jsou mezi tvůrci politiky a finančníky.

The Times používá příspěvky od významných osobností v oblasti politiky, vědy, literatury a umění budovat svou pověst. Pro hodně z jeho časného života, zisky The Times byly velmi velké a konkurence minimální, takže by to mohlo platit mnohem lépe než jeho soupeři pro informace nebo spisovatelé. Od roku 1814, papír byl vytištěn na novou parní poháněné válce lisu vyvinutého Friedrich Koenig . V roce 1815, The Times měl cirkulaci 5000.

Thomas Barnes byl jmenován šéfredaktorem v roce 1817. Ve stejném roce, tiskárna papíře James Lawson, zemřel a prošel podnik na jeho syn John Joseph Lawson (1802-1852). Pod redakci Barnes a jeho nástupce v roce 1841, John Thadeus Delane , vliv The Times se zvedl k velkým výškám, obzvláště v politice a mezi City of London . Peter Fraser a Edward Sterling byl dva známí novináři, a získal pro The Times pompézní / satirická přezdívka ‚Thunderer‘ (od „hřímal jsme se druhý den článek o společenské a politické reformy.“). Zvýšená cirkulace a vliv papíru se mimo jiné zakládá na jeho počátku přijetí parní poháněné rotačního tiskového stroje. Distribuce pomocí parních vlaků na rychle rostoucí koncentrací obyvatel měst pomohla zajistit ziskovost papíru a jeho rostoucí vliv.

The Times byl první noviny poslat válečné zpravodaje ke krytí jednotlivých konfliktů. WH Russell , papír je korespondent s armádou v krymské válce , byl značně vlivný s jeho odeslání zpět do Anglie.

Zraněný britský důstojník čtení The Times je zpráva o skončení krymské války , ve John Everett Millais malování " mír uzavřený .

V jiných událostech devatenáctého století, The Times oponoval zrušení z obilních zákonů , dokud počet demonstrací přesvědčilo redakční radu jinak, a jen neochotně podporoval pomoc obětem irského hladomoru brambora . To nadšeně podporoval Velké Reform Bill 1832 , který snížil korupci a zvýšení voliče od 400.000 lidí 800,000 lidí (ještě malá menšina populace). Během americké občanské války , The Times reprezentoval pohled na bohaté třídy, favorizovat secesionisty, ale nebylo zastánce otroctví.

Třetí John Walter , vnuk zakladatele, následoval jeho otce v roce 1847. papír pokračoval jako více či méně nezávislé, ale z 1850s The Times začal trpět nárůstem konkurence z tisku centu , pozoruhodně The Daily Telegraph a Morning Post .

V průběhu 19. století, to nebylo řídké pro Foreign Office přiblížit The Times a požádat o kontinentální inteligence, který byl často vyšší než dopravovány oficiálních zdrojů.

1890-1981

The Times čelí finanční vyhynutí v roce 1890 pod Arthur Fraser Walter , ale byl zachráněn energickým editoru, Charles Frederic Moberly Bell . Během svého funkčního období (1890-1911), The Times stal se spojený s prodejem Encyklopedie Britannica pomocí agresivní americkou marketingové metody zavedené Horace Everett Hooper a jeho reklamního manažera, Henry Haxton. Vzhledem k právním bojů mezi Britannica má dva vlastníky, Hooper a Walter Montgomery Jackson , The Times přerušil své spojení v roce 1908 a byl koupen průkopníkem novinový magnát, Alfred Harmsworth , později lord Northcliffe.

V komentářích publikovaných ve dnech 29. a 31. července 1914 Wickham Steed , na Times šéfredaktor, tvrdil, že britská říše by měla vstoupit v první světové válce . Dne 8. května 1920, a to i za redakce Steed , The Times v úvodníku schválila antisemitským po zhotovení Protokoly sionských mudrců jako skutečného dokumentu, a nazval Židy na světě největší nebezpečí. V vůdce s názvem „Židovská Peril, znepokojivý brožura: Výzva k šetření“, Steed píše o Protokoly sionských mudrců :

Jaké jsou tyto protokoly ‚‘? Jsou pravá? Pokud ano, jaké zlovolné montáž vymysleli tyto plány a škodolibou radost nad jejich expozice? Jsou to padělek? Pokud ano, odkud přichází záhadná poznámka proroctví, proroctví částečně splněny, částečně tak daleko v cestě naplnění?“.

V následujícím roce, kdy Philip Graves se Konstantinopol (dnešní Istanbul ) dopisovatelem The Times , vystavený Protokoly jako padělek, The Times zatažen redakci předchozího roku.

V roce 1922, John Jacob Astor , syn 1. vikomta Astor , koupil The Times od Northcliffe majetku . Papír získal míru proslulosti v roce 1930 se svou obhajobou německého usmíření ; editor Geoffrey Dawson byl blízko spojený s těmi ve vládě, která praktikuje uklidnění, nejvíce pozoruhodně Neville Chamberlain . Candid zpravodajství Norman Ebbut z Berlína, které varovaly warmongering byla přepsána v Londýně, aby podpořila politiku appeasementu.

Kim Philby , dvojitý agent s primárním věrnosti Sovětského svazu , byl korespondent pro noviny ve Španělsku během španělské občanské války z konce 1930. Philby byl obdivován pro svou odvahu při získávání finanční výkazy ve vysoké kvalitě z předních linií krvavého konfliktu. Později se připojil britské vojenské zpravodajské služby ( MI6 ) během druhé světové války , byl povýšen do vyšších poloh po skončení války, a přeběhl k Sovětskému svazu , kdy objev byl nevyhnutelný v roce 1963.

V letech 1941 a 1946, levicový britský historik EH Carr byl asistentem editor. Carr byl dobře známý pro silně pro-sovětské tón svých komentářích. V prosinci 1944, kdy vypukly boje v Aténách mezi řeckým komunistické ELAS a britské armády, Carr v Times vedoucího sousedil s komunisty, což vede Winstona Churchilla , aby ho i článek v projevu ke sněmovně odsoudit. V důsledku Carrova úvodníku The Times stala známá v průběhu této fáze druhé světové války jako „Žebrácká Daily Worker “ (cena za komunistické strany Daily Worker je jeden cent).

Dne 3. května 1966 bylo znovu zahájeno tiskovou zprávu na titulní stránce - dříve přední strana byla předána k malé reklamy, obvykle zájmu obou bohatých tříd v britské společnosti. Také v roce 1966, Royal Arms , který byl rys tiráži novin od svého vzniku, byl opuštěn. V roce 1967 členové Astor rodiny prodávali papír kanadskému nakladatelství magnáta Roy Thomson . Jeho Thomson Corporation přinesl ji v rámci stejného vlastníka jako The Sunday Times tvořit Times Noviny Limited .

Průmyslový spor přiměly vedení, aby zavřel papír téměř rok od 1. prosince 1978 do 12. listopadu 1979.

Vedení Thomson Corporation se snaží provozovat podnik vzhledem k 1979 energetické krize a odborových požadavků. Vedení hledali kupce, který byl v pozici, aby zajistila přežití obou titulů, a měli prostředky a byl spáchán na financování zavádění moderních tiskařských metod.

Několik nápadníci se objevily, včetně Roberta Maxwella , Tiny Rowland a Lord Rothermere ; Nicméně, pouze jeden kupující byl schopen splnit celý Thomson kompetence, australský mediální magnát Rupert Murdoch. Robert Holmes před soudem , jiný australský magnát předtím pokusil koupit The Times v roce 1980.

od roku 1981

The Times kryt (05.6.2013)

V roce 1981, The Times a Sunday Times byl koupen od Thomsona Ruperta Murdocha News International . Akvizice následovala tři týdny intenzivního vyjednávání s odbory firemními vyjednávači John Collier a Bill O'Neill . Royal Arms byla zařazena do tiráži uo tomto čase, ale zatímco dříve to bylo, že vládnoucího monarchy, to by teď bylo, že z domu Hannoveru , kteří byli na trůně, kdy byla založena noviny.

Po 14 letech jako redaktor, William Rees-Mogg odstoupil po dokončení změny vlastnictví. Murdoch začal udělat jeho znamení na papíru tím, že jmenuje Harold Evans jako jeho nahrazení. Jeden z jeho nejdůležitějších změn bylo zavedení nových technologií a účinnosti opatření. Mezi březnem 1981 a květen 1982, po dohodě s tiskovými odbory, horkým kovem Linotype tiskový proces používaný pro tisk The Times protože 19. století bylo vyřazeno a nahrazeno vstupem počítače a foto-kompozici. To umožnilo tisková místnost personál The Times a The Sunday Times se sníží na polovinu. Nicméně, stále ještě nebylo dosaženo přímý vstup textu novináři ( „single-mrtvice“ vstup), a toto mělo zůstat předběžné opatření až do Wapping sporu z roku 1986, kdy The Times přestěhovala z New tiskárna náměstí v Gray Road ( poblíž Fleet Street ) do nových kanceláří v Wapping .

Robert Fisk , sedmkrát britský mezinárodní novinář roku, odstoupil jako zahraniční zpravodaj v roce 1988 přes co on viděl jako „politickou cenzuru“ jeho článku o střelbě dolů ze Iran Air Flight 655 v červenci 1988. On psal podrobně o jeho důvody pro odstoupil z papíru kvůli vměšování se do jeho příběhů, a papír pro-Izrael postoj.

V červnu 1990 The Times ukončila svou politiku používání zdvořilostní tituly ( „Pan“, „paní“, nebo „Miss“ předpony) pro bydlení osob před plnými jmény na první odkaz, ale i nadále je používat před příjmení na následujících odkazech. Čím více formální styl je nyní omezena na stránku „Court a sociální“, ačkoli „Ms“ je nyní přijatelný v té části, stejně jako před příjmení ve zpravodajských sekcí.

V listopadu 2003, News International začala vyrábět noviny v obou velké noviny a tabloid velikosti. Dne 13. září 2004 se ve všední den noviny byl stažen z prodeje v Severním Irsku . Od 1. listopadu 2004, papír byl vytištěn pouze v tabloid formát.

Dne 6. června 2005, The Times přebudovaný svých dopisech stránku, upustil praxi tisku plné poštovní adresy korespondentů. Publikované dopisy byly dlouho považovány za jeden z klíčových složek papíře to. Autor / advokát David Green Castle Morris Pembrokeshire má více písmen zveřejněných na stránce základní písmena, než jakoukoli jinou známou přispěvatel - 158 od 31. ledna 2008. Podle svého předního článku „z vlastních korespondentů“, důvod pro odstranění plná poštovní adresy bylo, aby se vešly více písmen na stránce.

V roce 2007 setkání s Sněmovny lordů užšího výboru na komunikacích, který byl vyšetřující vlastnictví sdělovacích prostředků a zprávy, Murdoch uvedl, že zákon a nezávislá rada mu bráněno ve výkonu redakční kontrolu.

V květnu 2008 tisk The Times přešel z Wappingu do nových výrobních závodů v Waltham Cross v Hertfordshire a Merseyside a Glasgow, umožňující papíru, které mají být vyráběny s plnou barev na každé stránce poprvé.

Dne 26. července 2012, se shodovat s oficiálním zahájení v Londýně 2012 olympijských her a vydávání série suvenýr přední kryty, The Times přidal příponu „Londýna“ ke své stěžně.

V březnu roku 2016, papír upustil svůj klouzavý digitální pokrytí pro sérii ‚vydání‘ papíru v 9 hodin ráno, v poledne a 5pm na den v týdnu. Změna také viděl redesign pro aplikaci papírem je pro chytré telefony a tablety.

Obsah

The Times uvádí zprávy za první polovinu papíru; sekce stanovisko / Komentář začíná po první tiskové sekce se zprávy ze světa normálně po tomto. Obchodní stránek začínají na středovém šíření a následuje The Register, který obsahuje nekrology soud a sociální části a souvisejícího materiálu. Sportovní část je na konci hlavního papíru. V dubnu 2016, kryt cena The Times se stal 1,40 £ ve všední dny a £ 1.50 v sobotu.

Times2

The Times je hlavní doplněk, každý den, je times2 , představovat různé sloupce životního stylu. To byla ukončena dne 1. března 2010, ale znovu zavedou dne 11. října 2010, po ukončení byl kritizován. Jeho pravidelné rysy obsahovat část puzzle s názvem Mind Games . Jeho předchozí inkarnace začalo dne 5. září 2005, u kterého byl s názvem T2 a dříve Times 2 . Pravidelné funkce zahrnují sloupce podle jiného publicista každý den v týdnu. Tam byl sloupek Marcus du Sautoy každou středu, např. Zadní strany jsou věnovány hádanky a obsahují sudoku , „ Killer Sudoku “, „ KenKen “, slovo polygon hádanky a křížovky jednodušší a stručnější než hlavní „Times křížovky“.

Doplněk obsahuje umění a životního stylu znaky, televizních a rozhlasových výpisy a recenze.

Hra

Hra je zahrnuta v novinách v pondělí a ve všech detailech Všechny fotbalové aktivity víkendu ( Premier League a Football League Championship , League One a League Two. ) Skotská vydání The Game obsahuje také výsledky a analýzu ze skotské Premier League hry. Během FIFA World Cup a UEFA Euro je denní doplněk hry. V letním období, kdy neexistuje mezinárodní turnaj nejsou vydání této funkce a přestupového okna upozorňuje jsou v denní části Sports.

Sobotní doplňky

Sobotní vydání The Times obsahuje celou řadu doplňků. Tyto doplňky byly obnoveny v lednu 2009 jako: sport , víkend (včetně cestování a životním funkcím), sobota Review (umění, knihy, TV programů a myšlenek), The Times Magazine (sloupy na různá témata) a Playlist (průvodce na zábavní výpisy ).

The Times Magazine je k dispozici sloupce dotýkají na různá témata, jako je osobností, módy a krásy, jídla a pití, domů a zahrad nebo jednoduše anekdoty spisovatelů. Pozoruhodné přispěvatelé zahrnují Giles Coren , jídlo a pití Writer of the Year v roce 2005 a nadiya Hussain , vítěz BBC Great British Bake Off .

Online přítomnost

The Times a Sunday Times měl online přítomnost od března 1999, původně na the-times.co.uk a sunday-times.co.uk a později timesonline.co.uk . K dispozici jsou nyní dva odkazy: thetimes.co.uk je zaměřen na každodenní čtenáře, a thesundaytimes.co.uk místo na poskytování týdenní obsah časopisu podobného. K dispozici jsou také iPad a Android verze obou novin. Od července 2010 News UK vyžádala čtenáře, kteří nejsou předplatiteli tištěné vydání zaplatit £ 2 za týden číst The Times a Sunday Times online.

The Times Digital Archive (1785-2008) je volně přístupná přes databází Gale čtenářům s firmou předplatili, akademický , veřejných a školních knihoven.

Návštěvy internetových stránek se snížil o 87%, protože platební bránu byla zavedena, z 21 milionů unikátních uživatelů za měsíc na 2,7 milionu. V dubnu 2009 timesonline místo měl čtenářů 750.000 čtenářů denně. V říjnu 2011 tam bylo asi 111 tisíc předplatitelů The Times " digitálních produktů.

Vlastnictví

The Times má následující osm majitelů od svého založení v roce 1785:

docentura

V době, kdy Harold Evanse jmenování editor v roce 1981, The Times měl průměrný denní prodej 282,000 kopií ve srovnání s 1,4 milionu denních prodejů jeho tradičním rivalem The Daily Telegraph . V listopadu 2005 The Times prodával v průměru 691,283 kopií na den, druhá nejvyšší nějakého britského „ kvality “ noviny (po The Daily Telegraph , který měl cirkulaci 903,405 kopií ve sledovaném období) a nejvyšší v přepočtu na plný -rate prodeje. V březnu 2014, průměrná denní cirkulace The Times spadl na 394,448 kopií, ve srovnání s The Daily Telegraph‘ s 523,048, přičemž dvě upevňovací respektive druhým nejvyšším a nejvyšší okruhy mezi britskými‚kvalita‘novin. Na rozdíl od Slunce , což je nejvyšší-selling „bulvární“ deník ve Spojeném království, prodával v průměru 2,069,809 kopií v březnu 2014, a Daily Mail , což je nejvyšší-prodávat „middle trh“ Britský deník, prodával v průměru 1,708,006 kopií v daném období.

The Sunday Times má výrazně vyšší cirkulaci než The Times , a někdy outsells Sunday Telegraph . V květnu 2017 The Times měl cirkulaci 445,737 a The Sunday Times of 775,188.

V národním průzkumu čtenosti z roku 2009 The Times bylo zjištěno, že nejvyšší počet ABC1 čtenářů 25-44 a největší množství čtenářů v Londýně některý z „kvality“ papíry.

písmo

[T] on různé typy písma používané před zavedením (The) Times New Roman [ sic ] opravdu neměl formální jméno.

Byli sada typů původně učiněných Miller and Co. (později Miller & Richards) v Edinburghu kolem roku 1813, obecně označované jako „moderní“. When The Times začal používat Monotype (a další horké kovové stroje) v roce 1908, tento návrh byl přepracován Monotype pro jeho zařízení. Tak blízko, jak jen mohu říci, vypadá to, že Monotype Series no. 1 - Moderní (který byl založen na Miller & Richards písmem) - bylo to, co byla použita až do roku 1932.

-  Dan Rhatigan typu ředitel
Příkladem Times New Roman písma

V roce 1908, The Times začal používat Monotype Modern písmo.

The Times pověřil patkové písmo Times New Roman , vytvořený Victor Lardent v anglické pobočce Monotype , v roce 1931. Byla uvedena do provozu poté, co Stanley Morison napsal článek kritizující The Times za to, že špatně vytištěna a typograficky zastaralý. Písmo byl pod dohledem Morison a natažený Victor Lardent, umělec z reklamního oddělení The Times . Morison použili starší písmo s názvem Plantin jako základ pro svůj design, ale také revize pro čitelnost a ekonomiku prostoru. Times New Roman debutoval v otázce ze dne 3. října 1932. Po uplynutí jednoho roku, design byl propuštěn pro komerční prodej. The Times zůstal u Times New Roman 40 let, avšak nové výrobní techniky a změna formátu z velkých novin k tabloid v roce 2004 způsobily noviny přejít fontu pětkrát od roku 1972. Nicméně, všechny nové fonty byly varianty původního Nově Roman font:

  • Časy Europa byl navržený Walterem Tracy v roce 1972 pro The Times, jako alternativa k pevnější rodiny fontů Times, který je určen pro požadavky rychlejší tiskařských lisů a levnější papír. Písmo je k dispozici více otevřených obrannou mezery.
  • Times Roman nahradil Times Europa dne 30. srpna 1982.
  • Časy Millennium byl vyroben v roce 1991, tažený Gunnlaugur Briem na pokyn Aurobind Patel, skládání manažer News International.
  • Times Classic se poprvé objevil v roce 2001. Navrženo jako ekonomický tvář britského typu týmu Dave Farey a Richard Dawson, že využil nového redakčního systému na bázi PC v novinách, zatímco odstraňování výrobní nedostatky svého předchůdce Times tisíciletí. Nové písmo zahrnuty 120 dopisů na písmo. Zpočátku se rodina složená deset fontů, ale zkrácená verze byla přidána v roce 2004.
  • Krát Modern byl odhalen dne 20. listopadu 2006, jako nástupce Times Classic . Navrženo pro zlepšení čitelnosti v menších velikostí písma, používá 45-stupňový úhlový držák patky. Písmo byl publikován Elsner + Flake jako EF Times Modern ; to bylo navrhl Research Studios, vedené Ben Preston (zástupce šéfredaktora The Times) a designéra Neville Brody.

politickou příslušnost

Historicky, papír nebyl otevřeně pro- Tory nebo Whig , ale to dávno bašta anglického zřízení a říše. The Times přijala postoj popsal jako „podivně oddělený“ v 1945 všeobecných volbách ; ačkoli to bylo stále důležitější kampaně konzervativní strany, že neobhajoval hlas pro jakékoliv jedné strany. Nicméně, noviny se vrátil k konzevativců pro příští volby o pět let později. To podporovalo konzervativce v následujících třech voleb, následované podporou jak konzervativci a liberální strany na příštích pět voleb, výslovně podporující Con-Lib koalice v roce 1974. Papír pak podpořil konzervativce pevně až do roku 1997, kdy klesla aby kterákoli smluvní strana souhlas, ale podporovány jednotlivé (zejména euroskeptické ) kandidátů.

U všeobecných voleb 2001 The Times vyjádřil podporu Tony Blair je labouristické vlády, který byl znovu zvolen drtivou většinou hlasů (i když ne tak velký jako v roce 1997). Podpořila labouristy znovu v roce 2005 , kdy práce dosáhl potřetí v řadě vyhrát, ale s redukovanou většinou. V roce 2004, v souladu s MORI , hlasovací záměry jeho čtenářství byly 40% pro konzervativní stranu, 29% pro liberální demokraty , a 26% práce. U všeobecných voleb 2010 , noviny deklaroval svou podporu konzervativců ještě jednou; volební skončila konzevativců přičemž nejvíce hlasů a křesel, ale museli vytvořit koalici s liberálními demokraty , aby se vytvořila vládu, neboť se nepodařilo získat celkovou většinu.

To z něj dělá nejrůznější noviny, pokud jde o politickou podporu v britské historii dělá. Někteří komentátoři v The Times jsou spojeny s konzervativní strany, jako je Daniel Finkelstein , Tim Montgomerie , Matthew Parris a Matt Ridley , ale jsou zde i publicistů připojeny k Labour Party, jako je David Aaronovitch , Philip Collins a Jenni Russell .

The Times občas dělá souhlasy pro zahraniční voleb. V listopadu 2012, to schválili druhý termín pro demokrata ‚s Barackem Obamou ačkoli to také vyjádřil výhrady k jeho zahraniční politiky.

Sponzorství

The Times , spolu s britským filmovým institutem , sponzoruje "The Times" BFI London Film Festival . To také sponzoruje Festival Cheltenham literatury a Asia House Festival asijského literatury v Asii domu , Londýn. Kromě toho noviny již dříve působil jako mediální partner pro Teach First , a to zejména na jejich konferenci dopadů v roce 2017.

Pozoruhodné osoby

Editors

název Držba
John Walter 1785-1803
John Walter, Jnr 1803-1812
Sir John Stoddart 1812-1816
Thomas Barnes 1817-1841
John Thadeus Delane 1841-1877
Thomas Chenery 1877-1884
George Earle Buckle 1884-1912
George Geoffrey Dawson 1912-1919
George Sydney Freeman 1919 (dvouměsíční 'inter-regnum')
Henry Wickham Steed 1919-1922
George Geoffrey Dawson 1923-1941
Robert McGowan Barrington-Ward 1941-1948
William Francis Casey 1948-1952
Sir William John Haley 1952-1966
William Rees-Mogg 1967-1981
Harold Evans 1981-1982
Charles Douglas-Home 1982-1985
Charles Wilson 1985-1990
Simon Jenkins 1990-1992
Peter Stothard 1992-2002
Robert Thomson 2002-2007
James Harding 2007-2012
John Witherow let 2013

Pozoruhodné publicistů a novinářů

Související publikace

The Times , Irsko edition

Irish digitální vydání papíru byl zahájen v září 2015 TheTimes.ie . Tisková verze byla zahájena v červnu 2017, který nahrazuje mezinárodní vydání dříve distribuovaných v Irsku.

Times Literary Supplement

The Times Literary Supplement ( TLS ) se poprvé objevila v roce 1902 jako doplněk k The Times , stává samostatně placené týdenní literatury a časopisu společnosti v roce 1914. TLS je vlastněna a publikoval News International a úzce spolupracuje s The Times , s jeho on-line verzi hostitelem The Times webové stránky a jejích redakcí založeny na Times House, Pennington Street v Londýně.

The Times Science Review

V letech 1951 a 1966 The Times publikoval odděleně zaplacenou čtvrtletní revizi Science, The Times Science Review .

The Times začal nový, zdarma, měsíční vědecký časopis, Eureka , v říjnu 2009. Časopis uzavřena v říjnu 2012.

krát atlasy

Krát atlasy byly vyráběny od roku 1895. V současné době jsou vyráběny Collins Bartoloměje otisk HarperCollins Publishers. Vlajkový produkt je The Times Komplexní Atlas of the World .

The Sunday Times Travel Magazine

Tato 164-stránkový měsíčník se prodává odděleně od novin záznamu a je Británie je nejprodávanější časopis cestování. První vydání listu The Sunday Times Travel Magazine byl v roce 2003, a to zahrnuje zprávy, rysy a zasvěcených průvodců.

Times Higher Education

Začala v roce 1971, to bylo průkopníkem v oblasti vyhodnocování terciární vzdělání, a začal být jeden z nejrespektovanějších pro jeho domácího i světového žebříčku.

v beletrii

V dystopian budoucnosti světa George Orwell ‚s Devatenáctsetosmdesátčtyři , The Times byl transformován do orgánu totalitní vládnoucí strany, jeho úvodníky-z nichž některé jsou uvedeny v knize odrážející Big Brother ‘ s interpretací.

Rex Stout ‚s smyšlený detektiv Nero Wolfe je popisován jako fond řešit London Times křížovku na svém newyorském domově, přednostně těm z amerických novin.

V sérii James Bond od Iana Fleminga , James Bond , čte The Times . Jak popsal Fleming v Od Ruska s láskou : „ The Times byl jediný papír, který Bond kdy četl.“

V The Wombles , Uncle Bulharsko čtení The Times a požádal ostatní Wombles, aby mu všechny kopie, které nacházejí mezi vrhu. Noviny hrají ústřední roli v epizodě velmi pozadu (série 2, epizoda 12).

viz též

Reference

Další čtení

externí odkazy