The Times of India -The Times of India


z Wikipedie, otevřené encyklopedie

The Times of India
Časy india.svg
The Times of India pokrytí 03-22-10.jpg
20.srpna 2013 přední strana Kalkata vydání The Times of India
Typ Denní tisk
Formát noviny velkého formátu
Vlastník (y) The Times Group
Vydavatel Bennett, Coleman & Co. Ltd.
Šéfredaktor Jaideep Bose
Založený 03.11.1838 ; Před 180 lety ( 11.03.1838 )
Jazyk Angličtina
Sídlo společnosti Mumbai
Oběh 3198449 denně (jak Červenec-prosinec 2017)
sesterské noviny Hospodářský Times
Navbharat Times
Maharashtra Times
Ei Samay
Mumbai Mirror
OCLC číslo 23379369
webová stránka timesofindia .indiatimes .com

The Times of India ( TOI ) je indický anglická deník ve vlastnictví The Times Group . Jedná se o třetí největší noviny v Indii cirkulací a největší prodeje v angličtině každý den na světě, podle Audit Bureau of nákladu tisku (Indie) . Jedná se o nejstarší anglické noviny jazyka v Indii stále v oběhu, ačkoli pod různými jmény od svého prvního vydání z roku 1838. To je také druhým nejstarším Indian noviny stále v oběhu po Bombay Samachar .

Blízko začátku 20. století, lord Curzon se místokrál Indie , nazvaný The Times of India "vedoucí papíru v Asii". V roce 1991, BBC zařadil The Times of India mezi šest nejlepších novin na světě.

To je vlastněno a publikoval Bennett Coleman & Co. Ltd. , která je ve vlastnictví Sahu Jain rodiny. V Brand svěřeneckého zprávě 2012 The Times of India byl zařazen 88. mezi Indii nejvíce důvěryhodných značek. V roce 2017, nicméně, noviny byl zařazen 355..

Dějiny

Times of India budov, ca. 1898

Začátky

The Times of India vydal své první vydání dne 3. listopadu 1838, jak Bombay časy a Journal of Commerce . Papírové publikoval ve středu av sobotu pod vedením Raobahadur Narayan Dinanath Velkar, je Maharashtrian reformistické a obsahovala zprávy z Británie a ve světě, stejně jako indický subkontinent . JE Brennan byl jeho první editor. V roce 1850 začal vydávat denní vydání.

V roce 1860, editor Robert Knight (1825-1892) koupil zájmů indických akcionářů, se spojil s konkurenčním Bombay standardem , a začal první indický tiskové agentury. Je zapojen Times odešle do novin po celé zemi a stal se indický prostředek pro Reuters zpravodajství. V roce 1861 se změnil název z Bombay časy a normy pro The Times of India. Knight bojoval za lisu bez předchozího omezující či zastrašování, často odolávat pokusům ze strany vlád, obchodních zájmů a kulturních mluvčích a vedl papír k národní výtečnosti. V 19. století, tyto noviny společnost zaměstnávala více než 800 lidí a měl značný oběh v Indii a Evropě.

Bennett a Coleman vlastnictví

Následně The Times of India viděl její změna vlastnictví několikrát až do roku 1892, kdy anglický novinář jmenoval Thomas Jewell Bennett spolu s Frankem Morris Coleman (kdo později utopil v 1915 potopení SS Persie ) získaly noviny prostřednictvím své nové akciové společnosti, Bennett Coleman & Co., Ltd .

vlastnictví Dalmiya

Sir Stanley Reed editoval The Times of India od roku 1907 až do roku 1924 a obdržel korespondence z hlavních postav v Indii, jako Mahatma Gandhi . Ve všech žil v Indii už padesát let. Byl respektován ve Spojeném království jako expert na indických publicistiky. Byl pokřtěn Jaipur jako „růžové město Indie“.

Bennett Coleman & Co. Ltd byla prodána cukr magnát Ramkrishna Dalmia tehdejší slavného průmyslového rodina, Dalmiyas za 20 milionů Rs v roce 1946, jak Indie se stává nezávislým a britští majitelé byli na odchodu. V roce 1955 Vivian Bose Vyšetřovací komise zjistila, že Ramkrishna Dalmia, v roce 1947, byl navržen akvizice mediálního giganta Bennett Coleman & Co. převodem peněz z banky a pojišťovací společnosti, jejímž byl předsedou. V soudním řízení, které následovalo, Ramkrishna Dalmia byl odsouzen ke dvěma letům Tihar vězení poté, co byl odsouzen za zpronevěru a podvody.

Ale pro většinu odnětím dokázal strávit v nemocnici. Na jeho vydání, jeho syn-in-law, Sahu Shanti Prasad Jain , jemuž byl svěřen chod Bennett Coleman & Co. Ltd. odmítl jeho úsilí o obnovení vedení společnosti.

Jain rodina (Shanti Prasad Jain)

V časném 1960, Shanti Prasad Jain byl uvězněn na základě obvinění z prodeje novinový papír na černém trhu. A na základě dřívější zprávy Vivian Bose komise, která zjistila pochybení na Dalmia - Jain skupina, která zahrnovala konkrétní obvinění Shanti Prasad Jain se indická vláda podala návrh, který by omezil a odstranit řízení Bennett Coleman and Company. Na prosby založené Justice řídil vládu, aby převzít kontrolu nad novinami, která vyústila v nahrazení polovinu ředitelů a jmenování Bombay (nyní Mumbai) High Court soudce jako předseda.

Podle indické vlády

The Times of India na 1988 razítko
The Times of India na rok 2013 razítka

V návaznosti na zprávu Vivian Bose Komise označující vážné pochybení ze skupiny Dalmia-Jain, dne 28. srpna 1969, Bombay High Court, podle spravedlnosti JL Nain, prošel předběžné opatření rozpustit stávající představenstvo Bennett Coleman a představují novou desku pod vláda. Lavička rozhodl, že „Za těchto okolností, to nejlepší, co by se pak tyto příkazy z předpokladu, že obvinění ze strany navrhovatele, že záležitosti společnosti byly prováděny způsobem poškozuje veřejný zájem a zájmům Firma je správné.“ V návaznosti na toto pořadí, Shanti Prasad Jain přestal být členem představenstva a společnost běžel s novými režiséry na palubě, které jmenuje vláda Indie, s výjimkou jediného těsnopisec na Jains. Zajímavostí je, že soudem jmenovaný DK Kunte jako předseda představenstva. Kunte neměl žádné předchozí obchodní zkušenosti a byl také opozice člen Lok Sabha .

Zpět k rodině Jain

V roce 1976, během nouze v Indii, vláda převod vlastnického práva v novinách zpět do Ashok Kumar Jain ( Sahu Shanti Prasad Jain ‚s syn Ramkrishna Dalmia ‘ s vnukem a otec Samir Jain a Vineet Jain ). Jains příliš často přistál se v různých praní špinavých peněz podvody a Ashok Kumar Jain musel uprchnout ze země, když Ředitelství vymáhání sledoval jeho případ silně v roce 1998 za údajné porušení nelegálního převodu finančních prostředků (až do výše 1,25 milionů amerických dolarů), aby se v zámoří účet ve Švýcarsku .

Během nouze

Dne 26. června 1975, den poté, co Indii prohlášena za výjimečný stav je Bombay vydání The Times of India provádí záznam ve svém nekrologu sloupci s nápisem „DEM O'Cracy, milovaný manžel T.Ruth, otec LIBertie, bratr víry, naděje a spravedlnost uplynula dne 25. června“. Tento krok byl kritikou vlády Indira Gandhi ‚s 21-měsíční výjimečného stavu, který je nyní široce známý jako‚stav nouze‘, a viděl mnoho jako ostře autoritářského éry indické vlády.

The Times v 21. století

Na konci roku 2006, Times Group získala Vijayanand tiskárny Limited (VPL). VPL zablokován dvě Kannada noviny, Vijay Karnataka a Usha Kiran a angličtinu denně, Vijay Times . Vijay Karnataka byl vůdce v novinách segmentu Kannada pak.

Papír zahájila Chennai vydání 12. dubna 2008. zahájila Kolhapur vydání, únor 2013.

TOIFA Ocenění

Představený v roce 2013 a udělil podruhé v roce 2016, „ The Times of India filmových cen “ nebo „TOIFA“ je ocenění za práci ve filmovém průmyslu rozhodlo o globálním veřejným hlasováním o kategoriích nominačních.

Vydání a publikace

TOI " První kancelář je naproti Chhatrapati Šivádží v Bombaji, kde to vzniklo.

The Times of India vydává mediální skupina Bennett, Coleman & Co. Ltd. Společnost, která spolu s jeho druhou skupinu společností, známý jako The Times Group , také publikuje Ahmedabad Mirror ; Bangalore Mirror ; Bangalore Times , Delhi Times ; Hospodářský Times ; ET Panache (Mumbai, Delhi, Bengaluru od pondělí do pátku, a jako Times of India ET Panache v Pune a Chennai, každou sobotu) Ei Samay , (v bengálštině denně); Maharashtra Times , (a Marathi jazyka denně noviny); Mumbai Mirror ; Navbharat Times , (a Hindština jazyka denně noviny); a Pune Mirror .

The Times of India má své trhy ve velkých městech, jako je Bombaj , Ahmedabad , Allahabad , Aurangabad , Bangalore , Bhópálu , Bhubaneswar , Calicut , Chandigarh , Chennai , Coimbatore , Dillí , Guwahati , Hubli , Hyderabad , Indore , Jaipur , Kochi , Kolhapur , Kalkata , Lucknow , Madurai , Mangalore , Mysore , Nagpur , Nashik , Panaji , Patna , Puducherry , Pune , Raipur , Ranchi , Surat , Trichy , Trivandrum , Varanasi , Vijayawada a Visakhapatnam .

Times Group Network

  • Mluvení Tree : Duchovní síť má umožnit duchovní hledači propojení duchovních hledačů se zavedenými lékařů.
  • Healthmeup : Zdravotní, dieta a fitness webových stránkách.
  • Cricbuzz : V listopadu 2014 Times Internet získala Cricbuzz, webové stránky zaměřené na kriket novinky.

Pozoruhodné zaměstnanci

Reference

Další čtení

  • Auletta, Ken: „Občané Jain - Proč indické noviny průmysl vzkvétá.“ The New Yorker , 08.10.2012, str 52 až 61.
  • Hirschmann, Edwin. "Redaktor mluví pro rodáků: Robert Knight ve 19. století Indii," žurnalistika Quarterly (1986) 63 # 2 pp 260-267.
  • Merrill, John C. a Harold A. Fisher. Velké světové deníky: profily padesáti novin . (1980) pp 330-33
  • Menon Malhan, Sangita P. TOI Story: Jak noviny mění pravidla hry (2013) HarperCollins Indii

externí odkazy